KULTURA I WYCHOWANIE nr 12/2017
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017
Ewa Trojanowska
Gotowość do zadośćuczynienia a empatia u osób odbywających karę pozbawienia wolności – komunikat z badań
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_11-22
Józef Szubert, Sławomir Szubert, Sylwia Rydz i in.
Maksymalne parametry fizjologiczne serca i mięśni kobiet oraz mężczyzn podczas przejścia na emeryturę
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_23-43
Błażej Kmieciak
Tajemnica psychiatryczna z perspektywy teoretycznych oraz praktycznych wyzwań: uwagi socjoetyczno-prawne
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_45-59
Sylwia Huczuk
Formy pomocy udzielanej nieletnim – podopiecznym ośrodków kuratorskich
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_61-69
Karolina Mendecka
Niwelowanie szczególnie trudnej sytuacji dziecka w perspektywie intersekcjonalnej
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_71-84
Daniel Kukla
Między uczelnią a rynkiem pracy – perspektywy młodych
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_85-94
Marta Motow-Czyż, Irena Motow
Ocena świadomości rodziców w zakresie występowania wad postawy ciała u dzieci
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_95-105
Irena Motow, Marta Motow-Czyż
Zasoby adaptacyjne młodzieży zagrożonej wykluczeniem społecznym
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_107-118
Aleksandra Sobczyk-Kubiak
Rozwój osobisty osób starszych jako jeden z obszarów wykluczenia społecznego
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_119-130
Dariusz Sarzała
Fonoholizm wśród młodzieży szkolnej jako nowa forma zachowań ryzykownych
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_131-146
Janina Florczykiewicz
Implementacje teoretycznych założeń wychowania estetycznego w pozainstytucjonalnej edukacji plastycznej w latach 80. XX wieku na przykładzie działalności grupy pARTner https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_147-164
Dorota Grabowska-Pieńkosz
Emocje w pracy nauczyciela w świetle źródeł pamiętnikarskich
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_165-178
Małgorzata Kunicka
Władza i posłuszeństwo w procesie wychowania (na podstawie instrukcji Posługa władzy i posłuszeństwo)
https://doi.org/10.25312/2083-2923.12/2017_179-189
Dietrich Benner, (tł. Dariusz Stępkowski)
Recenzja książki: Thomas Rucker, Komplexität der Bildung. Beobachtungen zur Grundstruktur bildungstheoretischen Denkens in der (Spät-)Moderne, Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn 2014, 260 s.
Irena Motow
Sprawozdanie z konferencji naukowej Nauki społeczne w służbie dziecka i dorosłego
Woźnicka Elżbieta
Sprawozdanie z konferencji Dialog w wychowaniu do wartości